1 juni

ny månad.
Oh juni kommer bli perfa!! Fyller år i helgen, ingeet jobb i helgen YEEY haha. Sen så kom det en liten lapp hem att jag har ett litet paket på posten som ska hämtas imorgon undra vad det är hehe :D mina darlings. Haha, jag är halvt mentalt störd må jag säga, på sistonde har jag bara köpt skor och det kommer bara fortsätta. Fast jag har inte köpt skor i stan eller något liknande då jag tycker det är BORING och se sig själv vandra med ett par skor halva helsingborg har, vilket man blir lite små sur för, men ändon, jag äger ju inte alla skor direkt så jag kan inte bestämma haha, tyvärr..

Idag blev det iaf schuul, vilken chill dag, typ fikat på alla lektioner. SÅÅ jävla synd att typ vi ska få jätte många nya lärare nästa år, var så nöjd med dom vi hade nu! Efter skolan gick jag ner till stranden och badade sola osv, så jäkla härligt med sommar, älskar det! Imorgon blir det också skola, fast på morgonen ska jag cykla snabbt och hämta mitt paket :D chill dag kommer det också vara imorgon, eller ja dock har vi ett litet "läxprov" på samhällen imorgon, men det är enkelt så jag oroar inte mig så mkt : ). .. nuu ska jag plugga, ta ett bad, sen sova.
baj



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0