skor

Okej nej, det blev inte dom där undertill. Eftersom jag KANSKE ska åka till dublin till min syster får jag handla där, BILLIGT. Nej men jag beställde två par andra skor hehe (jag ska sluta nu) Ett par beiga och ett par rosa. WÄÄH, fick båda två idag, och de är uunderbara. Dock är jag rätt så pank haha, men jag ska också jobba ikväll ju ;)

Igår jobbade jag panna, trodde jag skulle avlida på lunchen, SJUKT mycket folk. Min "lunch" varade i ungefär 4 minuter då jag fick hälla i mig en tallrik med pasta haha. Vid fyra då det hade lugnat ner sig kom min mamma och drack vin med sin vännina och skrattade åt mig när jag slet som en slav. Sen gick hon runt och sa "Ja ni kan ju ge mig en flaska vitt, sätt upp det på emilies lön"  JAAJAA. haha fast det var bäst för henne att hon skämtade.

Beställde precis en sööt klänning som jag ska ha på mig nästa helg, sweet. annars? nej inget, jag saknar min syster och vill åka till dublin NU, och shoppa skor :) cindy du får hjälpa mig med 50 e HAHA :D <3

baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0