nattinlägg

Nu sitter jag här på mitt rum två på natten, sweeet.
Festivalen är över och det betyder att det jobbiga också är över. Det var alltså mycket folk i torsdags, mycket folk i lördags, men ÖVERMYCKET folk i fredags. Jag ville som sagt hänga mig i soprummet, TOO MUUCH!
Men nu är helvetet över iallafall och det är jag glad över. I fredags slutade jag halv ett, men jag gick ändon ut och dansade med markan och matton. Det var trevligt, dock gick jag 500 kr back..

Idag så sov jag verkligen ut, sov till halv tre. Sedan blev det väla och jag fick hem en väska ett par byxor och underkläder från mitt älskade lella märke! Älskar deras underkläder, de är bäst! Nu är jag lite fattigare men min byrå är mer överfull. Imorgon har jag tänkt chilla till väla snabbt och köpa en sån lååång klädstång. Ta bort byrån och hänga allt där, mitt rum kommer se ut som en liten miniaffär men jag tycker det är fint. Sen så när jag ändon är igång ska jag köpa mig en liten hylla eller något så jag kan ställa min skor där, yeey. Sen så ska jag möjligtvis köpa mig en jacka, om den finns i stan, fanns inte på väla, SUCK. 

Nu ska jag bara vänta på att koffinet i mig ska väck sen ska jag sova.
Puss 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! =)

Jag har nu en tävling där du kan vinna ett presentkort värt 300kr hos Smycken4u-smycken online.



http://millahoman.blogg.se/2009/july/tavling-presentkort-300kr.html



Var gärna med :)

2009-07-31 @ 23:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0