I <3 BALMAIN

Sedan jag fick syn på de kända balmain skorna, ja dom med en massa nitar och diamanter på, har jag älskat balmains kläder. Okej jag kommer aldrig ha råd med att köpa något där ifrån men alla kläderna är så sjukt inspirerade för mig. Allt är så jävla snyggt och allt känns så jävla rätt. Visst finns det ett par sjuka outfits men enligt mig har jag aldrig sett något fult från balmain, DET ÄR SÅ JÄVLA SNYGGT ALLT. Dock ser ju modellerna ut som hungriga fågelungar, men kläderna är TO DIE FOR.






Om vi kollar på den positiva sidan av att inte ha råd med att handla på balmain så finns det faktist ett antal affärer som mer än gärna kopierar deras stil, så vi som inte har världens fetaste plånbok också kan köpa något i stil med balmains kläder. Den svarta babydoll klänningen finns på topshop, alltså inte likadan utan en som är sjukt lik, dock utan de silvriga detaljerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0