13 juli

Sommaren är underbar. Okej kanske inte vädret. Igår blev det lite trevligheter i emelie's kompis koloni, jag kan väl vara snäll och tilläga att det var rätt sjukt, för mig iallafall haha, men kul som fan, så tack för igår :)

Känner att jag har lite booring när jag inte jobbar, är så van typ att gå till jobbet varje dag haha. Dublin resan närmar sig med stormsteg. Hoppas jag kommer klara mig där nere haha, min syster får ta väl hand om mig. c -" Jag ska supa dig tills du kommer under bordet ". Fast först väntar det ett par tuffa veckor med jobb, för jag måste såklart köpa flygbiljetten själv och jag åker väl ändon inte till dublin för att titta på kläder där? Jag ska shoppa loss som en dåre, på pennys såklart :D SHOES. Nu ska jag alldeles strax träffa min vän elise så ska vi fika och snackaaa hahah hon vill säkert höra en massa idiotiska saker jag har gjort, men hallå jag får vara lite galen man lever bara en gång. Ni andra är tråkiga och vardagliga. blö.

do duubliin, jag längtar -  and I miss my sister. moshmosh!<3
baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0