28 januari

Skolan gick brabra. Slutade tidigare (eftersom historian var inställd) Så sista lektionen var svenska, och ja.. VI HAR TRE TIMMAR SVENSKA PÅ ONSDAGAR. dö.. Okej svenska är roligt osv, men TRE TIMMAR? Ingen pallar fan sitta och lyssna på samma bullshit i TRETIMMAR, en och en halv är lagom, men fan inte det dubbla.
Ja i tre timmar satt vi ner och lyssnade när björn filosoferade om både livet och den nya leverpastejen (som tydligen kommer ut i maj) Ja fråga mig inte vad vi håller på med i  svenskan, för ja fattar inte det heller.. Var femte minut "MINA VÄNNER, RESPEKTERA DOM TICKANDE SEKUNDERNA SOM ÄR KVAR"  jaaaa.

Idag kom det upp också att jag inte börjar halv nio imorgon, utan halv ett! Både geografin och min tyska är inställd maha :D Så det är bara naturkunskapen imorgon. Ja jag kom hem efter skolan, gjorde mig en frukt skål sen titta tv. Strax kommer modern min hem, vi ska ner till friskis vid sex tiden, köpa kortet sen kör jag direkt, ett pass med elise. ( bra då kanske jag också lyckas bränna bort dom jävla pralinerna jag frossa igår?) Ja men det är bra.

Min katt till idiot ligger på min säng och det betyder att jag måste byta lakan IGEN, han fäller som en dåre.Annars har jag inte så mycket mer intressant att berätta, eller ja det ovanstående kanske inte heller är så intressant =)
Nej nu ska ja luringa sen packa vänta på mor sen ner till friskisss, wish me luck haha!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0