27 januari

faan, jag har ju inte skrivit på länge haha :D

Iaf, i helgen hade jag så roligt man kan ha det! Smith fyllde arton så ja lina och elise stack dit, bjöds på dans med mera, mycket skoj :D Vid fyra tiden så hade vi vår luddistimme, HAHAH, aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv, och jompa ja han påminnde oss var tionde minut att vi var sjuka i huvudet :D jaja.

Lördags blev till smith igen. Skoj, sen så till linas vän sen hem och sov i linas BÄDD med elise och lina hon själv hah. Vaknade runt tre tiden på söndagen och tog mig hem, duschade städade osv. Måndag: Ja skolan, fyfan schemat är TO DIE FOR. Slutar halv fyra varjedag :( men musik på fredagar sista lektionen och fyfan, spelar trummor då, RÖVA KUL. Dom andra spelar gitarr osv, men ja trummor för har lite kunskaper sen innan vetni ;)

Idag så blev det skolan här också, började tio över tio. Slutade jaa, halv fyra. Gick hem åt sooup, sen träffade lina. Ja vi skulle sola, men sen sa lina "men min pappa är inte hemma?" DUM ASS. haha, så vi gick ner till stan och köpte luringar. Kom hem kollade sex and the city och har vikt lite kläder osv. Ska snart börja plugga, redovisning av låt på musik. Min är dead and gone - justin timberlake ft T.I  . röva bra..
sen tyskan också, fan åthelvete med tyska haha. I helgen är planerna planerade :) Mys på fredag med mina kissar sen lördag e de födelsedagsfest. Mucho,mucho. Söndag kommer tillbringas med min samhälls och min historiebok, fint sällskap!

Lovar er, har hittat lite nya obsessions.. keso, gula tomater och sån konstig knäckebröd, bäst. Kalorisnål och gott, finns inget bättre.

Jo ja och mina kissar ska ju BANTA, så vi går på en diet som förbjuder det mesta. Vi har gått på den cirka två veckor. Men jag, emilie, smällde i mig en chips påse och dipp, det satt fint! haha. Imorgon blir det ner till stan och köpa det jävla gymkortet för 3 jävla tusen. Fan vad det kostar att man ska bränna litta fet. Men så e de. Har ni tänkt på det? När ni går i affärer är dom feta sakerna så mycket billigare än fullkorns saker samt kalorisnåla. FAN VART ÄR VI PÅVÄG? Om tio år kommer ju alla se ut som rullstolsfetton. Men icke ja min vänner, friskis&svettis hjälper mig på den fronten ;)

Nu värker det i fingartopparna så jag ska väl börja plugga nu..
Puss



luddis, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0