17 januari

Vaknade vid ett tiden, städade mitt rum osv. Sen tog det lugnt.

Igår blev det mezo med lina, innan dess var jag först hos elise sen matilda, sen i stan träffade jag emelie, emilia och alla dom  :) sen väntade jag på lina och hade sällskap av julia och michell, skoj. Efter en halvtimme kom lina slida. Vi stack till mezo och åt, VRÅLHUNGRIG! Efter en och en halvtimme var vi klara och gick ner till knutpunkten tog bussen till kopparmölle till filip som fyllde arton, grattis :) Jag satt mest och tittade på när alla var packade.. så jag skrattade rätt mkt. Vid ett tiden drog jag mig hemåt och nannade gott.

Idag så ska ja lina elise och bella :) till simon, som även han fyller arton ;P Men tror det blir en kortkväll, vill vara hemma senast ett, ska upp tidigt på söndag och plugga osv. Emilie måste ju ta hand om skolan ;)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0