are we humans?

Tack till Hanna som fyllde år och hade en födelsedags fest men så blev allt förstört eftersom ett par gäng var så tvungna att förstöra för att hämnas på någon. Ja det blev bråk och jag tycker det är så tråkigt när sånt händer, folk tänkte inte på Hanna som hade fixat detta och hon fyllde ju år! Ingen jävla respekt..

Så jag kom hem för en timme sen vid elva och tog en skål med flingor och A-fil. Ska alldeles strax bädda ner mig och sova. Det var iallfall en stressig dag idag. Min plånbok blev också stulen idag, måste ju spärra allt från bankkort till gymkort, är så trött på såna saker! Tycker det är såå tråkig att sånt händer och det har ju blivit mer vanligare nu..
Ja vi får hoppas på att vinden vänder imorgon till något bättre då det är en ny dag och nya möjligheter (man ska alltid vara positiv). Imorgon så ska jag nog ner i stan och köpa mig ett par skor och kanske en tunika också, får se:)


En tävling hos http://tequilaaah.devote.se/
Veckans blogg! Ni får gärna gå in där och rösta ;)
(om man nu skulle göra det eller om hon väljer) haha ingen aning!


I min tävling har det kommit in en massa komentarer, KUL! Men kommer bli så svårt att välja en vinnare, men som sagt det kommer fler tävlingar här i min blogg så det är bara att hålla utkik :)

Godnatt hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Tess

vill bara tacka för alla kommentarer jag får i min blogg :)

Är jättetacksam för att du kommer å kikar in hos mej..

å du ha en toppen dag



kram :)

2009-02-28 @ 12:34:21
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0