15 februari

Igår. Fyfan va ja hade roligt :D
Eddie fyllde 18 så det blev släktmiddag hos zetterberg. Tackar Hilde för den godaste maten ever plus desserten! Jag blev för  mätt, vilket lede till att jag rullade förbi resten av kvällen haha. Kom iallafall till lokalen vid fem, dom höll tal osv för eddie, riktigt fint! Sen så vid tio stack alla släktningar och eddies kompisar kom dit. Satt mest där och tog det lungt. Vid Tolv åkte vi in till stan köpte mc (jag och elise var hungriga) Louise elises barndomsvän var också med. Sen så stack vi till eddies kompis. Hahahahaha gg sjöng med elise "vi ska ju ta in dig på idol gg!!" haha skrattade så mycket att jag kunnat pissa på mig. Raae sneade mig haha och alla mobbade mig för min dialekt haha tack! Innan när dom bodde på västra berga elise och hennes bror plus mamma, jag fick inte snacka förrens på eftermiddagen för min röst var så jävla jobbig hahaah känner mig älskad <3 Sen så dansade gg också med en man (som låter som han som sitter i juryn  i Let's Dance, han som snackar engelska/svenska) haha ja dog! Dom dansade där vid love light sån musik haha,.

Ja vi var där en stund sen åkte vi ner till stan igen och träffade mikkis, matilda och alla dom, amanda hade också fyllt år, grattis! Sen körde jimmy oss hem och ja elise och louise gick hem till mig byte om och stack sen till macdonalds här på stattena (ahha ja vi åt igen på mc) åt där sen hem till mig och sov.

Idag kommer modern min hem från polen och så senare ikväll ska ja fika med D o E :)
ja fina fiskar, nu ska ja duscha
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0