neein

Skola idag, gick bra, dock är mina mentorer lite sådär halvdryga, roliga ja, men de är de enda som skrattar åt deras skämt haha. Ja iaf så har jag väl hostat 150 gånger idag. Sen tror alla att jag har fått svininfluensan. HALLÅ DET ÄR EN JÄKLA FÖRKYLNING. Fått alla våra böcker osv idag, skoj. After school gick jag hem och sov. Sov typ tre timmar inatt pågrund av hostan, yey..

Jag är rätt glad, ska byta ut mitt jävla språk till en annan kurs, faaaan ska jag med tyska till?! bara för att jag hade värsta obsession över tokio hotel, daaamn.
Dansen börjar också nu, JA! så jävla niiiiceee.

Ja livet verkar ju väldans positivt. Dock är jag väl lite halv förbannad över en sak, men det behöver vi ju inte faktist ta här. Jag vill typ ha vinter, vet inte varför.  Kan man köpa vinter och en pojkvän på tradera må tro? typ 2 in 1
HAHAH, skämt å sido. Pelle, ta inte illa upp nu.

äh, ja e för jäkla rolig.
hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0