en dag

Igår blev mycket lyckat. En mix av avskedsmiddag (för elise hon ska till KINA) och kräftskiva. Dock gick jag redan och la mig vid halv tolv, fast vi började ju redan klockan fem! När man har jobbat 7 dagar non stop så kommer tröttheten när man äntligen är ledig. Hade min nya jones + jones klänning, älskar den. Dock var den ju liten kort för min smak, men vi var ju bara tjejer :)

Så nu är jag på jakt efter mina ormbyxor/leggings. Så grymt snygga och så grymt coola. VILL HA. till min svarta kavaj, ja ja! Fast elise tjatar att jag inte ska handla något mer då jag måste spara till min kina resa, men vafan.. de ska jag ha.
I veckan blir det fett mycket jobb sen ska jag också hinna dra till malmö för lite party, återstår och ser hur det blir med det.

Får väl lägga in lite bilder här, börjar bli lite dålig med det..
baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0