Dagens ilandsproblem

1. Jag jobba idag och det var fett tråkigt
2. Min mamma har köpt världens obekvämaste toalett papper, jag får skavsår i röven..
3. Min katt beter sig som ett spädbarn. Skriker ( ja hon kan det ) hoppar på min dörr och tvingar mig klappa henne och att hon får sova med mig.
4. Om jag ska vara ärlig, är jag ganska pank..
5. Jag tror jag blivit kär i bill igen, fan..
6. Jobbar imorgon, tolv timmar på torsdag, skola på fredag, sen jobb på kvällen, borde jag vara glad?
7. Slut på spontana äventyr på vardagskvällarna (sommaren kommer till sitt slut)
8. Andra världs kriget har spökat på mitt rum
9. Elise åker till kina snart
10. Att skolan börjar betyder att jag måste samla/plocka ihop mina hjärnceller så att jag klarar av att plugga igen
11. Jag måste börja träna igen ( jag orkar inte ens gå upp från sängen )
12. Jag saknar min syster
13. Jag är celibat och kommer fortsätta vara det tills någon friar till mig ( vilket antagligen bara min katt är villig till att göra )
14. Jag har fortfarande inte utfört min plan. Utrota alla hemska, egoistiska, dumma människor som TYVÄRR trippar runt här på vårt tellus.
15. Jag har fortfarande inte vunnit på triss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0