Tisdag

Skola fram till halv fyra, segt men med en massa skratt som vanligt :)

plus, haha min syster är dum i huvudet, eller kanske efterbliven? Skrattade med henne till halv tre på natten haha ibland kan hon faktist få till det haha.

ja va trött som fan imorse men lyckades ändon gå upp!
så nu ska ja städa lite sen så ska jag faktist gå och träna (ja de e sant) haha friskis och svettis, mobbat :D sen sola sen hem och plugga.

haha och jag har registrerat mig på Tokio Hotel fan party, dom drar 10 vinnare varje dag, haha bryr mig faktist inte om att det är mobbat för gillar th =)

puss



Look what you've done to me
Do you know how hard it is fighting my way through this..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0