söndag

söndag, ja, det är väldigt ofta söndag tycker jag, en gång i veckan för att vara exakt!

haha, trög.
Hela helgen har jag tagit det lugnt, typ film,plugg och städat, har jag hållt på med, skoj.
I fredags var det skola till tio över två, sen ner till sjukhuset med sofie och rebecca, sen träffade jag mikkis utanför hennes skola, vi stack hem till henne, fikade hos frida, sen hem till mikkis igen. Masse kom dit och sen efter ett tag tog vi bussen, matilda för hon skulle hem och jag för jag skulle möta elise. Mötte elise på knutpunkten, sen så stack vi hem till moi  :) satt och snackade om allt och sånt, as skönt! sen andra roliga grejer HAHAH. sjuka i huvudet, flabbade och sånt åt allt!
somnade redan vid halv ett.
lördag så tog det lugnt, träffade elise och sånt också lite, pluggade för det mesta.
haha jo så fick jag ju också en hund på köpet i lördags ahha, en sån med rasta flätor :D men fan, fick lämna tillbaka den sen till min granne för den hade sprungit bort haha, dom tyckte jag var as snäll att jag tagit in den och sånt, haha :)

puss




HAHAH, så jävla söt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0