nostalgi

minnen är nog det dyrbaraste och bästa vi har här i livet!




2006 med julia


Genom julia lärde ja känna matilda, haha vet ni hur vi blev vänner?
Jag slog henne med en flaska rakt på näsan så hon fick näsblod, sen dess har det varit vi hahah :D
06 då summerjam skapades, helsingborgs festivalen, jag gick och blev kär i en 30 åring och vi gick på en massa rock konserter, summerjam<3


2006
Många kvällar spenderades i maria park. Jag och cv

2006
Jag lovar er, jag och matilda hade aldrig tråkigt, det var alltid något man hittade på haha.

2006
Jag träffade lovisa, genom elise
lovisa: vill du ha litta?
emilie: Ja varför inte
hahahaha


2007
Början på året spenderades mycket med lovisa, evelina, danielle, elise och matilda!

2007
twilight, danielle och jag. haha gud

2007
Midsommar hos elise
Jag hade lockat mitt hår i fyra timmar, men såklart så ska dom kasta i mig i poolen haha
roligt var det!

Summerjam 07 <3

2007
sommaren 07 lärde ja känna kajsa och en månad efter åkte vi utomlands tillsammans

2008
vi slutade nian. sista klassensdag här i köpenhamn

det blev sommar 08

mycket hände på sommarlovet och mycket förändrades

jag och denise tog en paus från helsingborg och åkte ut på landet

man hittade både nya vänner och förlorade gamla vänner.
och jag fick uppleva hur det var och vara kär för 2:a gången (svårt att tro visst? då man är känd för att vara känslokall haha)

hööst.



Nu är klockan två och jag är fortfarande inte trött..
får ta och dricka något varmt så jag bli sömnig,

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0