Helgen

Söndag idag, känns trist eftersom det betyder att det blir skola imorgon, men på ett sätt har man sett framemot att träffa alla i klassen och så :)

I fredags så var ja hemma lite, efter en stund kom mikaela och vi gjorde vid oss lite här snabbt, stack till elin i ramlösa för mikkis skulle hämta grejer och sånt. Jag, mikkis, elin och ludde gick sen till sebastian där lite folk var, trevligt :) haha skrattade hela tiden. Vid två tiden gick ja och jorme till bussen, jag tog ettan hon tvåan, stack ner till stan träffade denise snabbt sen på bussen. Ingen var ju såklart hemma så jag fick gå till christer och hämta nyckel. Gick hem och tim och omme var utanför, ja såklart hade jag glömt nycklen så mamma fick komma med den hhahah. Var hemma och sånt, tim tog taxi vid fyra hahah sen somna ja o bebi, vaknade sen på morgonen av att matilda ringer mig som en IDIOT. Ja just det, ja skulle ju servera idag, packa snabbt ner alla saker sen ner till stan där jag mötte matilda. Tog tåget till häljarp och så bytte vi om, fixade oss och sånt. Hjälpte till att förbereda allt innan folket skulle komma. Riktigt trevligt var det och det skadar inte heller att få 500 kr för det.  Alla sjöng och sånt, och både ja och matilda gjorde ett bra jobb! :)
Vi tog senare tåget vid halv tio och in till stan, jag var trött som fan så ja åkte hem, satte på en film och somnade. Vid halv två tiden ringer matilda "VAAAKNAA" jasså, då var bebi utanför haha men ja trodde ja drömde så jag gick och la mig igen sen kom ja på att jag inte drömde hahah. Gick och öppnade för stackarn som hade stått där haha.
Sen så titta vi film sen åkte vi till höganäs och sov. Vaknade sen fem på eftermiddagen haha sjukt.

Så idag åkte ja ner till stan mötte matilda vi gick och åt på kinarestaurang sen till vårt älskade laserdome haha gud, spelade sånt dans spel och sånt haha sjukt kul, längesen vi gjorde det. Efter mycket skratt på laserdome stack vi till tasty house köpte med oss nötter och sånt. Så nu sitter jag här och skriver, alla mina pengar ja fick igår är typ slut haha men ja tror ja även ska gå sola snart, palla inte va blek  :)

Sen i veckan ska ja och matilda åka skridskor och simma haha gud, två fetton.
Nu ska ja nog tvinga med min syster och gå o sola :)
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0