helgen

sovit som en idiot, och de gillar vi:)

fredag blev det skolan sen snabbt hem, så kom melina och mikkis, ja segade som vanligt så båda två fick damp på mig haha. Tog bussen ner till stan sen så mötte vi upp lovisa, tog bussen snabbt hem till ludde och hämtade lite grejer som var hennes där. Ner till stan sen till mikaela, stressade som fan, men sen så kom vi iallafall på bussen till kajsa. Kom dit och alla hade redan kommit, jätte trevligt och sånt. Åt och sånt, ja och lovisa skratt anfall var 5 minut hahah :D

vid halv elva tog vi bussen till stattena bytade där sen ner till stan. Gick till en båt var där lite sen så tappade ja bort mathilda och lovisa haha. Vid halv fyra tog ja bussen till höganäs sov där med bebi.

Lördag: Vaknade fem, haha ovanligt? åt och sånt sen åkte bil till helsingborg, beb köpte massa chips och sånt haha aw :D <3
kom hem och så var ju såklart min syster på partyhumör, (8 veckor? knappast) min systers kompisar kom också och så kom bagge och hans vän, haha gud min syster e sjuk i huvudet. Alla stack vid tolv så kollade vi film ja och bebi, sen så spelade ps2 hela natten hahaah gud, :) vi somnade kl sex då även min syrra kom hem.

Söndag: Vaknade vid halv två, fick snabba mig, familjen stack på middag hos G&A sen så var vi där hela kvällen. sen nu hemma, måste plugga snart. Sen skola imorgon slutar halv elva :D

Bilder från kajsa's tjejmiddag


denise, ja och lovisa

evelina, ja och lovisa


hahahah

HAHAHAHHAHAHAHAH, dör :D

hahah "VA FAN"

Kajsa, kvällens värdinna och mikkis :)

hahahah, har bara fula bilder
vacker och oförberedd bild här ja




allt för idag nu ska ja plugga sen sova
puss

inlove

Kommentarer
Postat av: matildakines :)

hahahah G&A

bara jag som fattar

hos kära GUNN OCH ALLAN :)

som pissa i brallan...

2008-11-10 @ 00:00:12
URL: http://matildakines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0