fan

nu har jag försökt att fixa nya avsnittet av Prison Break
MEN MIN DATA TILL VIRUSHORA, vill tydligen ej... sounds good huh?
får väl vänta i miljoner år tills det kommer på tv dåå....

på tal om ngting helt annat har jag såklart valt min nyårsklänning (jaja, nyår är överskattad blabla, men man gör vad det blir, eller har jag fel?) skor även, om dom kan komma hit från usa, haha.
ja e mkt nervös, har fett tyska prov imorgon, hmhm, visst jag har pluggat men vafan, man pluggar aldrig tillräckligt, inte jag iallafall som har miljoner andra saker att plugga till, visst gillar vi olympia!?

haha just det, "peddot" som vi kallar honom stod utanför oss i matkön, han har väl blivit lite små förälskad i jullan och följer efter henne titt som tätt, haha.. då vi sagt ett antal gånger till honom att SLUTA följa efter, men killen (eller ja mannen?) verkar inte förstå.. å andra sidan är han ju 30+ och har precis börjat ettan, men det är ju en annan femma det.

trött, sova
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0