B r e a t h i n g Y o u r L o v e

Tisdag
Vaknade vid halv tio tiden, gick upp åt frulle osv. Rebecca kom hit vid tio tiden sen så tog vi bussen ner till stan! Fixade lite grejer där nere sen så mötte vi upp julia på mc och åt där haha  :) satt där och snackade och sånt. mysigt. Tog sen bussen till skolan och hade geografi där vi i stortsätt inte gjort någonting, vår lärare är en aning yr så rebecca lärde mig istället hur man gjorde en  inbakad fläta, så nu kan ja det :D haha

Sista lektionen historia, sen så slutade vi halv fyra. Jag gick först till min mammas jobb för att hämta nycklen sen hem och så kom matilda efter ett tag. Hon tömmde mitt kylskåp as usual och sånt haha. Sen så har vi bara tagit det lugnt och så. Haha så bråkade vi om piloten (den man byter kanaler med, jag säger piloten haha) så matilda fick ett litet märke i ansiktet och lite BLOOOD haha, så skoj :D
Ska strax börja plugga lite, lämna in ett litet arbete imorgon till svenskan.

är jag sen? Idag hörde jag låter breathing your love med darin och kat deluna, älskar kat deluna tycker hon är sjukt bra! låten e osså rätt bra, höh, är rätt sen in på det verkar det som för alla i min omgivning har hört den så det var inte lika kul att skryta :(

puss




hahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0