s ö n d a g

tredje advent idag.

Igår så vaknade jag vid halv tre, rätt trött ja. Var bara hemma och tog det lugnt. Vid halv åtta tog jag bussen ner till stan, stack till mezo där olivia, mikkis och frida var :) va där någon timme sen kom elin också. Vi stack sen ner till knutpunkten och jag och mikkis tog bussen till amanda. Där emma, amanda och jorme var. Sen kom lite fler. Efter ett tag tog dom bussen till Drottninghög och jag och mikkis hem. Kollade på ngn italiensk film, sen på waterboy HAHAH, så rolig den är :D somnade dock efter halva. Vaknade sen vid fem tiden av min syrra (som jag alltid gör på helgerna pga henne) sen somnade igen halv sex. Vaknade sen halv ett och käka frulle :)

Idag blir det en riktig plugg dag. Matte prov på måndag, idrottsprov på tisdag. Sen fet redovisning på torsdag, vi gillllaaar de. Men sen lov, och fyfan vad jag längtar :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0