s ö n d a g

har inte skrivit i helgen, beror på trötthet och lathet kanske?

Fredags: Julavslutning på olympia med. Hahha dog av julshowen då en kille som gick ivik dansade till smack that HAHAHAHAH, fyfan va jag och becca flabbade, roligaste på länge asså :p men klart, vilken talang! haha
Stack sen hem och sånt. Lina och elise kom till mig vid åtta, var här hemma lite :) sen tog bussen till ödåkra så linas tjejkompis fyllde år, var där sen tog vi bussen halv ett till stan sen kom amina och hennes kompisar körde oss till mc sen hem, somnade gott :)

Lördag: Vaknar av att jävla lina sitter och skriver på mitt huvud, HAHAH idiot. Vi sticker och köper mauut på hemköp (lina går med min syrras pyjamasbyxor, haha ser ut som hon snott dom från tomten :D). Sen hem och äter, sen somnar vi till typ fem igen. Linis sticker hem och jag duschar osv. Möter sen vid åtta elise och lina i stan och vi tar bussen till åstorp med totta och jenina osså. Kommer till lokalen där karam fyllt år, grattis. Är där ett tag, trevligt. Sen bussen hem till elise, åt och skrattade åt lina. Då hon hade elise's  mammas pojkväns kalsonger på huvudet och sjunger "fredrick och jag" HAHA dog :) sen somnade vi.

idag typ varit hos elise, sen tog jag bussen hem.. riktigt trött, ska kolla film snart, sen får se om masse kommer hit på film-mys  :)
puss




ELISE: EMILIE POOSAA - hahaha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0