O N S D A G

gick upp tio i åtta. Mirakel att jag faktist var i tid i skolan halv nio då vi började haha.
Slutade tio i två, jag och becca stannade kvar i skolan pga vår powerpoint, dock blev det inte så mycket gjort eftersom vi båda är väl inte så kunniga inom det, menmen. Matilda möte mig vid olympia och så gick vi hem till mig, käka middag sen bara tagit det lugnt. Ska snart börja och plugga samhälle, prov imorgon.

Kan fortfarande inte förstå att det bara är ca en vecka kvar i skolan, sen julelov, snabbt tiden har gått.
btw, fick hem ett paket idag, med smink? jag har väl för fan inte beställt smink? något konstigt, kommer hem en massa saker till mig som jag aldrig beställt, får ordna upp det.
puss


lustigt
ja tack för mascaran och dom två krämerna.
kommer ju inte använda pudret och det rosa läppstiftet haha :p
haha rätt skoj. VEVAY - vet ngn ens vad det är ? :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0