med masse

ja då lyckades jag tvinga med mig matilda till posten, efter många "NEEEJ, OORKAR INTE" från jävla matilda, haha barnrumpa. vi fick dock sitta och vänta på att bussen skulle komma i typ en timme, den kom ju aldrig! men vi hann iallafall innan det stängde, klockan sex. HA, tycker min bebis skor är skit söta haha, fick också ett armband haha som jag var tvungen och beställa, sånt stort guldigt :)

SÅG NI SÅG NI? HAHAHAH svensk tv är ju sjuka i huvudet. Boston tea party, det med filip och fredrik, visade när dom var i samma rum som när en kvinna och man hade sex, och dom visade olika ställningar HAHAH gud, får man verkligen visa sånt på tv? HAHAH fyfan va ja matilda och cindy flabbade hahah, herregud stackars människor.

aja, haha matilda ska iaf nanna här tror jag, vi är ju lediga imorgon :D



hahha söta va :D
beställde dom i storlek 36, dom är lite, lite förstora, skulle igentligen beställa dom i storlek 35, (haha vet har små fötter)

puss

ps. jag ska aldrig gå ut, här vid mig blev en tjej våldtagen, ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0