julklapp

Har ni tänkt ut än vad ni önskar er i julklapp? Jag har.. och det enda som kom upp i huvudet på mig var, skor,skor,skor,skor,skor och skor. 

sen så är det ju alltid julklappspengar.
som jag redan har funderat på att slösa bort, konstigt men sant.



*  Fixa håret, trött på det nu. Så slinga det och klippa (blonda slingor)
* Min mamma klarar inte av att beställa skor så det blir att beställa det själv
* Förra året la jag ner 80 spänn på en nyårsklänning, detta året vill jag ha en som jag redan valt ut, från stylebystars
* F&S kort, får ju börja nu igen när man har elise som partner haha ;)

Skor från gojane.


              Klänning-stylebystars (notera, fortfarande inte säker på den)






Slutade förresten halv tolv idag, skönt. Är pigg som en lärka, somnade halv nio igår. Så nu ska jag plugga sen så är solplats beställd klockan 17.00 på tretorn med elise!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0