igår och idag

lite dålig uppdatering men mjaa.

Igår var det lite turkey fest hos mig, släkten plus några bekanta till familjen åt tillsammans en god kalkonmiddag.
 Sen så ringde masselicious mig (matilda) och så träffades vi på bussen. Åkte ner till stan för att träffa emelie, amanda, emilia, sandra och hennes kompis alexandra. Begav oss till statten och var där. Åkte sedan låångt åta helvete. Dansade i tre timmar sen så åkte vi hem igen. Jag och masselicious somnade direkt. Vaknade vid halv elva, och smsa lina, VÄLA. typ självmord att jag ens tog mig dit. Stack dit med amanda och lina iaf, var där från ett till halv sex..

fick med mig hem en del saker iaf.

* Matchande BH och underdel
* Spetströja
* Mintgrön tröja
* en fest topp från disel
* en grå tröja
* sen en tischa

och pengarna är inte slut ännu, mycket bra, mycket bra!
Åt även på taco bar, mycket mycket gott, blev mätt och belåten.
sen så träffade vi också masselicious och julia på väla. Nu är jag trött
och masselicious ligger däckad i min säng. Men ikväll så ska jag träffa tjejerna och mysa.

puss

gårdagens bilder kommer upp så snabbt matilda skickat dom (vilket brukar ta hundra år)
men jag ska se till så det inte gör det denna gången haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0