= )

det blev inte väla nej. Jag stack istället till elise och vi tog det lugnt. Kollade en film, kommer faktist inte ihåg vad den hette, men den sög. Sen så lekte jag med henne småsyskon zienna och zixten, världens sötaste barn! Sen så bussen hem, mamma började ju såklart tjata om en jävla massa grejer jag skulle göra haha.

Så nu har jag städat mitt rum, fixat tvätten, kollat tv och druckit för mycket julmust! Snart så ska vi klä granen och packa in lite klappar, nu börjar det allt bli lite julstämning. Men det ända jag längtar efter är igentligen maten 2morrow, haha fet som jag är tänker jag bara på det ;)
Sen så längtar man ruskigt mycket till nyår, jaja nyår är överskattat blablabla, men man gör vad det blir det till right? Bara för det är nyår betyder det inte att man kan sitta och titta in i väggen och ha skit kul! något att tänka på

Sen så är det lite kalkon fest här hos moi på fredag. Släkten ska vara här, samt elise :) kommer bli mycket myys. Sen mellandagsreeaan HAHAAH, svär jag är en bonde när det är mellandagsrea tränger mig, knuffar bort folk, bara allt för att få  det jag vill ha :D haha kommer bli roligt och se mig och elise där.

nej nu kallar familjen och den oklädde granen,
puuuuussssssss och god jul era jävla idioter :D kukdask på er alla, önskar jag!

btw
ni kan ju göra mig lite glad, LITE.. bli medlem här (HELT GRATIS ERA SNÅLISAR)
http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=122169


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0