what to dooo

Jobb från 17.00 - 00.30 därefter utposten med kollegorna, trevligt.
ah panik på livet. Har sån jävla ångest vad ska jag göra???
stanna i helsingborg ta lägenheten på olympia och göra den till min egen och plugga i båstad?
flytta till london ta jobb på något ställe och bo med fem andra random individer med MATTOR?? heltäcknings mattor..
eller bo hemma spara massa pengar dra till asien i tre månader?

I dont freakin knöööw, om jag tar lägenheten på olympia måste jag tänka ekonomiskt inte shoppa upp alla mina pengar, leva vuxet det vill säga. Om jag åker till London får jag bo med äcklig heltäckningsmatta VILKET JAG HATAR. Om jag sparar pengar ja, men hur länge orkar jag stanna här i helsingborg?
Ja precis, panik på livet, panik på människorna här och panik på alla saker jag vill göra, med EN GÅNG.
ah, det är sjukt, såhär mycket ångest trodde jag inte jag skulle ha efter skolan. FML, jag vill typ göra allt på en och samma gång, jag är inte den människan som pallar vänta, vilket jag hatar.
Annat alternativ är att flytta till stockholm och ta jobb där, kanske plugga. Men ja till och med jag superwomendeluxe pallar nog inte ha ett deltids jobb, plugga och betala allt själv, naaaaa ja är nog lite för bortskämd för det där.
Vi får se vad som händer efter london vistelsen, om jag är för bekväm här hemma eller om viljan är tillräckligt stark för att flytta hemifrån..

btw, denna månaden har jag jobbat 220 timmar, hejdå mitt sociala liv. Hej schizofren emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0