my own

Hittat det PERFEKTA klädskåpet, det är så fint! Nästan så jag blir lite tårögd. Hittat den mysigaste förvaringen dessutom samt en massa fina och tjusiga kuddar. Haha oh, grandmaaaa deluxe. Jag har även gjort en liten inköps lista som jag skall ha med mig till london. Jag har nämligen en tendens av att köpa saker jag INTE behöver, så det behövs. Dock vet jag att det kommer bli mycket vinpauser i london, vilket kommer leda till att jag till sist kommer att gå och shoppa berusad, vilket såklart också har sina nackdelar haha!

Ja idag har jag alltså tränat, sovit, ätit choklad och sovit. Jag har vairt såååå jävla ledig idag!! Lite tråkigt dock, vad ska man göra när man inte jobbar? Imorgon blir det iaf jobb sedan träning, woop woop kommit igång igen känner jag.

"at the first sight of rays of light I hear the birds sing
it's a sign he's given me every thing will be ok
sometimes when I wake up
and I'm wondering how my life would have been if I didn't sing
I get a little stressed out every now and then
but problems come and problems go when I'm around him
blessed in the morning
blessed in the evening
and again I realize the reason why I sing

I'm blessed
so blessed..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0