JAG HAR ALDRIG LYSSNAT NÄR DU LOVAT, ALDRIG STÄLLT NÅGRA KRAV

Oh vilken mys dag! Började dagen nio på morgonen med världens godaste frukost, nyttig också. Sedan bar det av till gymmet med jullan, körde på bra idag tycker jag! Sen tog vi en sallad i stan med dani och satt och pratade om allt mellan himmel och jord, planerade in helgen och komande bravader! Vi tog sedan en tripp till väla, dåligt beslut.. slutade med att jag la undan ett par stövlar och fick lite shopping abstinens. Måste dock spara en massa till LONDON!

Förtillfället ligger jag i sängen med masse, nystädat rum med en massa tända vanilj ljus, myysfaktorn är på. Sen kommer julle också hit så ska vi ladda ner en mys film och bara mysa, älskar mina tjejer! Så kul med saker och se framemot!! Malmö på fredag, London sedan sensation! Får gåshud bara jag tänker på sensation..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0