byee byeee

Sömnproblem deluxe eller? Kan inte somna, har resfeber. Vilket jag ALLTID brukar få innan jag ska resa någonstans. Imorgon London, and I knööw, ni vet det säkert, men jag skriver det igen, JAG DRAAAR TILL LONDON. Sådana här bieffekter får man efter att ha slitit hela sommaren utan någon paus eller semester. Så jag är fuckinghappy ska ni veta att få en HEL veckas ledighet, wuhu! Mycket folk på jobb idag, vilket resulterade till att jag slutade kl ett.. ca en timme senare är jag både klar med packning och betalning av räkningarna (vuxenpoäng)!!

Så vad händer i veckan? fest fest fest fest, shopping shopping shopping, VIN VIN VIN VIN i massor. Sen när jag kommer hem bli bloggen fylld med deprimerande inlägg om hur mycket jag vill tillbaka ;) hah är det inte bara så jävla rätt. fint.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0