next

Fan för mig själv, att jag aldrig lär mig att jag inte kan dricka kaffe halv tio på kvällen. Kommer aldrig somna!
Iallafall så leker livet, alltså bokstavligt talat, fyfan vad bra allt är! Om en vecka är det balen, vi drar till stockholm, jag fyller nitton och slutligen, JAG TAR STUDENTEN!! Herre jesus maria säger jag bara. Under dessa veckorna kommer det vara väldigt mycket alkohol involverat! oh det vattnas i munnen på mig bara jag tänker på det. Fyfan vad allt är bra nu, fyfan vad jag mår bra nu!!

Nästa vecka kommer att bestå av plugg och massa jobb. Mån, tis, ons, fre lör, blir det jobb. HERLIGT, har ju inte jobbat en skit typ efter dublin. Oh på min student kommer mina två systrar ner också, lycka! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0