tisdag

Jag vill ha sommar, brunbränd kropp, solisar, shorts, linnen, bada i havet..
Gud vad jag längtar till sommaren, sitta på någon mysig uteservering dricka kaffe eller ta ett glas vin..


Dagens dilemma.. ska jag ska jag inte, ibland är det lite läskigt med förändringar, men tror det skulle vara bra för mig. Med tanke på att det finns NOLL KOLL. Vill inte gå in mer på det dära nej..

Idag blev det ett härligt spinning pass med mammsen sedan 5 km på bandet. Idag var det extra jobbigt, hade nästan ingen ork alls. Imorgon blir det spinning sedan fuego! Full rulle i helgen, fredag kvälls pass, sen nattjobb till halvfyra. Lördag 09.30 - 03.30 ÄLSKAR OCH JOBBA GE MIG MER TIMMAR!! ( jag är faktist seriös ja)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0