tisdag

Så jävla tråkigt allt är nuförtiden känner jag. Hela mitt liv är typ schema lagt, och jag hatar det!!
Som sagt, idag blev det skola sedan jobb. Ingen träning, Åt istället tre jävla äckliga kanelbullar (fyfan vad det satt fint i magen) så imorgon ska jag köra spinning, fuego, sen KANSKE boxning om jag verkligen pallar haha..

Vill också säga till min fina vän Julia, grattis igen på 19 årsdagen önskar dig all lycka och kärlek i världen min fina <3

Sen vill jag ha maj, maj månad kommer bli så JÄVLA BRA. Firar valborg med att se steve angello live, träffa syster, shoppa i Dublin, sedan kommer balen, alla student fester, dockens uteservering <3 en massa jobb får jag hoppas på, sen slutligen ska jag och ett par tjejer ta en veckas semester ifrån helsingborg efter balen, kommer bli galet bra! Sen så är det SOMMAR. Här har jag inte så stora förväntningar, får hoppas på ÖVERDRIVET med timmar så jag kan jobba tills jag dör typ, så jag kommer bort ifrån den här hålan FÖREVIGT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0