måndags ångest

veckan kommer nog bli rolig, torsdag kräftskiva, lördag avicii , söndag kräftskiva. Efter veckan kommer det bli heej booring life, slutet av september kommer det bli heeej kanske mitt nya liv. Om allt går som de ska i London, om ja trivs det vill säga tror jag (om jag vågar) taa de feta steget o flyttar dit några månader, kanske hela mitt liv haha vet inte, kanske skaffar man o barn? nää, men något måste ja göra, bort från de lille tråkiga livet här. Eller livet är ju absolut inte tråkigt, men såklart tröttnar man efter att ha bott här i helsingborg hela sitt liv. Kanske få lite nya perspektiv på grejer, växa som människa. ojoj vad sentimentalt det blev, slutar vi där!
Rolig vecka iaf, höjdpunkten är ju självfallet avicii, oj vad jag vet att ja o julle kommer stå som två besatta tjejer!
Imorgon ska ja träna, i miisssss. Tror jag har hamnat i den lille besatta tränings bubblan igen, fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0