naaaa

Åker om dryga två veckor, ja är pank, hobby alkoholist och tidsoptimist. Okej, jag kanske måste ta tag i mitt liv, bli mänsklig eller framförallt normal. Måste sluta dricka vin på veckodagarna. Men hur svårt är inte det när little king kong och big king kong är här med två bag in box och sätter på lite babyloon? näää då blir det vin i mitt glas också. Å andra sidan, jag ska fan fira att jag fortfarande är ung och dum, fan ska jag vara som alla andra. Jag är stolt hobby alkoholist och jag älskar att gå ut och dansa! Sen å andra sidan är jag endån ganska ansvarsfull, om vi då bortser ifrån det att jag har demens och är tidsoptimist. Det kommer nog gå bra för mig med ska ni se.
lejlejlejlej skål och hej.

Kommentarer
Postat av: judas

din andra unika läsare idag..

2011-04-14 @ 12:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0