Onsdag

HA! Vi hade som sagt inställd engelska, men så hade vi typ vikare men ingen kom  HAHAH, utom oarda och hon e så snäll så hon skrev upp mig på sån lista så jag ej får frånvaro muhaha. Sen så var det svenska i tre jävla timmar, ja men vi gillar det! Slutade sen tio i två stack till kunskap och väntade på lina, i en jävla halvtimme..
Träffade elise och vi snackade en snabbis, <3 Sen kom Lina och vi stack hem till hennes daddy och soolade, haha ovanligt. Sen så stack vi hem till mig och jag åt osv, gick ner till stan (älskar vädret just nu måste jag säga) och så träffade vi emilia och emma sen så sa jag hejdå osv och gick hem. Har återigen läst 50 sidor i boken, kommer nog läsa ut den idag, NO! Det är ju den sista. Imorgon så blir det solning igen haha gud, gratis solning :D Linas pappa äger ju svea fireworks haha.
Nej nu har jag precis duschat och ska smörja in mig sen läsa sedan däcka så jag kommer upp imorgon.
Puss


Kommentarer
Postat av: matilda

så ditt papp :) haha har fixat nu OCH varit den underbara vän som jag är och länkat dig.



fyfan så snäll jag eeeeeeee

2009-03-19 @ 17:55:24
URL: http://fritzmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0