Måndag

Måndag snart avklarad!
Började vid kvart över tio, kom dit och så var såklart samhällen inställd, FAN JA KUNDE SOVIT! Ja shit same liksom. Hade iaf håla med jullan och becca. Sen hade vi musik, uppspel på låten yellow-coldplay, FAN VA JA E BÄST. haha ursäkta men min grupp var så jävla bra! Längtar tills fredags då det är vår nästa musik lektion, ska börja med ny låt :)

Ja sen så hade vi naturkunskap, stack ut och gjorde oss ett eget ekosamhälle haha rätt roligt. Slutade halv fyra, stack till biblioteket med rebecca, lånade tredje boken, aaahh!! så stack direkt hem in i badet och läste (Jag läser typ bara när jag badar och innan jag ska gå och lägga mig) RÖVA BRA ÄR BOKEN. Precis som den första och den andre! Just nu e ja pisse hungrig och vi ska strax käka, senare ska ja plugga lite, göra klart saker i svenskan sen en nyhetsbevakning. mkt braa.
hörs sen
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0