19 juli

börja om.


Helgen har varit jätte trevligt och inte ska vi tala om matilda's tjejmiddag som var jätte rolig! Fick också mig en tankeställare igårkväll att jag måste och ska börja om på nytt med det mesta som kretsar runtomkring mig, ska inte detaljera mig, skulle bli för mycket ni inte skulle kunna förstå haha jag är en knepig människa.

Igår kom iallafall Elise hem till mig och vi åt chips m dipp godis glass osv och jag hann se halv harry potter ( ja den nya ). Idag blir det förmodligen fika på mezo med några sköna människor. Nästa  helg blir det ingen festival för mig då jag jobbar

Torsdag - kväll
Fredag - lunch + kväll
Lördag - kväll

ja tisdag kväll också men då är ju inte festivalen :P men bra med cash kommer jag få. Dublin resan närmar sig men jag börjar bli rätt nervös eftersom jag måste fixa pass, mitt har gått ut. Hoppas, hoppas jag hinner fixa det!
På höstlovet har jag redan börjat diskutera om en annan resa, KINA. Så vi får se hur det blir med att resa till kina en vecka :) jag är 70 % säker!

Bilder !



Midsommar firades hos linda och michael! Blev sedan tempel.



Innan stranden!



en dag var vi hos ebba och badade i hennes pool



coool



utgång




Fler bilder kommer.
Nu ska jag duscha och sen få ett fotbad maha :D
puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0