söndag

vaknade upp med elise och gjorde frulle :) senare så tog vi hennes grejer och hennes mamma körde oss till mig, packade och sånt, skulle träna. Sen halvvägs till friskis så har jag glömt det jävla kortet hemma FAN! hahah, så det blev ingen träning, skulle bli för stressigt då, men i veckan så :) solning blir det imorgon med elise, köpa 10-kort på tretorn. gott!

Igår var vi några hos elise, sen så stack vi till stan, tog bussen till ramlösa. Var där ett tag, träffade några man kände, skoj! Tog sen sista bussen till stan. Elise köpte den fetaste kebaben och den största pommesen, sen så fick jag damp, hällde i mig allt i hela truten, och grisade ner hela kebab house, fyfan va vi skrattade, alla bara titta, hahaah. Sen så hade sista bussen gått haha gud, elise fick damp, vågade inte snacka med henne, hon skulle hoppas på mig då, dampat sönder hahaha. Så sista utvägen var att ta en taxi så vi gjorde det. Snackade lite innan vi gick och la oss.

mina underbara tjejer, tack för helgen, fifan va ni gör allt bra :)(v)
Nu ska ja plugga lite sen så ska jag duscha osv, nanna tidigt!

Puss

it can only get better now..


If I were a boy
I think I could understand
How it feels to love a girl
I swear I'd be a better man
I'd listen to her
Cause I know how it hurts
When you lose the one you wanted
Cause he's taken you for granted
And everything you had got destroyed


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0