jääävla skämt

Min vistelse i Dublin var FUCKING AMAZING, mer än jag hoppats på. Men där emot har jag även stött på den fetaste oturen, men samtidigt haft så jävla tur.
När vi såg steve angello (där han gjorde ett hjärta till mig och BJÖD MIG PÅ FUCKING SHOT) ja jag får fan och mig skryta om det. Så tappade jag min mobil, eller rättare sagt den blev snodd! Dock ringde jag den sen och den låg på andra sidan av stan haha tur i oturen alltså!
Igår när jag kom hem kom jag hem UTAN BAGAGE, för det kom aldrig, alla mina nya kläder, min balklänning, ja jag började grina som en fem åring. De ringde idag och den kommer till mig imorgon, TUR I OTUREN.

Nu när jag kommit hem tycker jag helsingborg är ett fett jävla skämt! Därför ska jag på måndag boka flyg till london.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0