12 november

Hejhopp
Idag skulle jag ju ha mitt kursprov i tyska. Försov jag mig? JAPP. Fan, ibland vill jag bara skjuta mig själv, men ja.. Skolan varade ända till halv fem. Men den näst sista lektionen kollade vi på twilight så det var jäkligt fint :D Efter school begav jag mig ner till stan med becca för att leta skor, minsann hittade jag ett par och la undan dem tills imorgon. micket braa.
 Just nu sitter jag och häller i mig pasta med brocolisås, namnam. Snart skall jag börja plugga samt knarka paramore och tokio hotel, härlig kväll.
hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

sv: härligt :D

jo, det är brabra :)

vad gör du då?

2009-11-12 @ 20:52:43
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0