26 maj

Idag: Skola fram till halv fyra sedan hem, äta med familjen, powernap, vakna. Det har jag gjort idag, i stort sätt. Klockan är halv elva just nu och jag måste skriva klart ett arbete i samhällskunskap, wups. Tack vare min powernap kommer jag vara pigg och kommer ändon inte somna förrens sent. Vilket delvis är bra, för då kan jag ju säga hejdå till min syster som åker inatt till Dublin. Vet inte hur länge hon kommer vara där, två veckor, en månad, ett år.. ingen vet, inte ens hon själv haha! But I will miss her :(

Nu får jag väl börja plugga.
Puss

_____________________________________________________________________________________________


Bilder från när vi var i tomelilla, har många, många fler men orkar inte lägga in. Hade riktigt roligt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0