torsdag

Veckan har flygit förbi känns det som..

Igår var det årets event, hela skolstaden samlades i idrotts huset och kollade blandannat på finalen i fotboll mellan olympia och nic. Olympia tjejerna vann mot nic's och nic's killar mot olympia. Senare var det några killar som klättrade på vägar osv sen dans. Lina och rebecca hängde med sen till posten för att hämta ut mina skor som kom igår. Fyfan va dom är höga hahaha! Håll tummarna för att jag ska kunna gå i dom haha. Dom är så mycket snyggare i verkligheten också! Idag så kommer rebecca hit snart, snacka osv. Sen så ska jag sätta igång med lite arbete sen gå och lägga mig tidigt, är förjävla trött nu förtiden..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0