4 februari

död.
Skola idag, skulle ju ner till stan för att dansa med rebecca och jullan men nej vi börjar klockan ett, så vi stack till skolan lyssnade på några sport fånar sen så åt vi sen ner. DANCE, haha skit kul faktist hade en jävligt flummig lärare men skoj. Tog sen bussen med julia, träffade masselicious där. På morgonen hade det ju ringt halv åtta på morgonen (jag började elva idag) det är matilda, HEEJ ÖÖPPNA. Kommer hon och lägger sig bredvid mig, skooj.

Kom hem tog det lugnt, stack sen och solade med syster och sen stack vi ner till friskis, gymma :) sen baasta länge, sjukt skönt! Gick sen upp om hemköp och köpta med oss LAX, fyfan va jag va sugen på det, ja sill också, typ ÅL mmm haha jag hade lite fiskmani.
Är förjävla trött nu, klockan e halv tio.. somnar närsom. Ska läsa lite i min tyska bok (vilket jag troligtvis inte kommer göra) sen så ska jag sova. Imorgon ska vi tydligen ha en geografiresa? vaaa. skoj

Redan torsdag imorgon. Planerna för imorgon är skola sen hem sen träning. Elise tyckte vi skulle träna skivstång-kondition I 75 MIN. Nej jag är rätt död efter fyra dagars träning i rad. Så ett medelpass är mer än bra tycker jag ;) Sen blir det hem och plugga lite sen nannaa. Lägger mig ovanligt tidigt nu än innan, vilket är ett bra tecken ju, nu framöver kommer jag ju inte somna på lektionerna. Vilket jag behöver, tre timmars svenska på onsdag hoppar man inte av glädje för.

ööh, va mer. Jo jag skulle fixa mina naglar i söndags, men det var tolv på dagen? Jag låg och nannade då, dom blev ju inte allt för glada :) opsi. Var hos caroline i lördags, vilket relaterade till att det blev lite vin, dans och en del skratt, sidan av det blev det också lite deeptalks a.k.a fylletradande. Trevligt och grattis till caroline igen ;)
aaa just det. Min mami sticker till polen nästa helg HA! då e man ensam hemma alooooone. Okej bara över helgen, men alltid något :)
just nu känner jag att jag snart spricker av all den laxen jag stoppat i mig, så jag ska väl ta en snabb dusch och bädda ner mig.
Puss






Bilder från carros.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0