bloggtorka

wups, jag har varit lite fööööör seg nu på sistonde och inte pallat skriva något här i bloggen, men nu fick jag mig en kick! haha jag lovar att jag ska bli bättre på det, det blir ju lite segt i längden med ett inlägg i veckan liksom ;P

Vad har jag gjort då?

 Har varit mycket på gröningen med vännerna och myst!

Degat en hel del, det har varit sååå skönt!

Har slösat föör mycket pengar på fika! Jag fikar som en galning på loven

__________________________________________________________________________________


Än så länge har det varit ett jätte härligt och skönt lov!
Imorgon blir det att träffa rebecca sen gå på ett danspass klockan sex med denise, kommer bli skit kul! På kvällen blir det kanske gröningen eller mys någonstans, hoppas hoppas på fint väder!!


Okej tänkte vara liitte snäll och lägga in några outfits som jag har haft på mig nu under dessa dagarna, inget speciellt men det är alltid något eller hur? :)

Fredagens:

Vit tunika - gina tricot
jeans - Nudie
skor - converse
jacka - gina tricot

Lördagens:

Jacka - Gina tricot

Halsduk - indiska

kofta - MQ

jeans - Gina tricot

skor - converse

väska - don donna

Söndagens:


Tröja - adidas

vitt linne - HM

glansiga leggings - gina tricot

gucci väska - sunny beach (haha där med falsk ofc)

väska - Puma

Skor - converse



Lite cred kan jag väl få för att ha tagit några outfit bilder? höhö, hope u like it.. aaaja, nu börjar ögonen klia och ja sängen kallar. Måste bara tilläga en sak innan jag går och lägger mig! Mina nya bebisar ( som ni ser i det andra inlägget) jag tror jag ska inviga dom nu i helgen! wuuhuu, men ingen aning vad jag ska ha till dom? det är ett par speciella skor, det ska ju inte se "slampigt" ut precis, även om dom e SKETA snygga.
Nog om det, puss så hörs vi imorgon "lillis!" <3


Kommentarer
Postat av: elise

good one ;)

2009-04-09 @ 13:49:10
URL: http://elisezetterberg.blogg.se/
Postat av: elise

äe du nu känns de lite torrt tycker jag.. hahah..

2009-04-09 @ 22:24:58
URL: http://elisezetterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0