I WANT TO BREAK FREE

AH! Idag satte jag datum för sista dagen på jobbet, det vill säga jag sa upp mig idag wuhu!! Den 4 februari säger jag hejdå olssons & hejdå Sverige! Eller jag åker inte den 4 utan slutar på jobb, då blir det fest må jag säga! Oh lite sorligt, mitt kära älskade olssons. Men dock kommer jag antagligen extra knäcka där när jag kommer hem i sommar så det blir ju inte farväl, adjö utan mer på återseende. Sen så vill jag ju inte bestämma något vem vet vad jag göra i sommar? Flippar pizza i Italien eller kanske klipper får på nya zeeland? haha ok nä nu ska jag inte överdriva.

_____________________________________________________________

Idag så sov jag fööör länge. Tog sedan en fika med julle i stan, det blev bland annat också lite shopping sen begav jag mig till jobb vid sex tiden. Kom hem för ett tag sedan och ska krypa ner i min fina nybäddade säng. Ah älskar nya lakan, vill typ byta var tredje dag alltså, löve it. Så nu måste jag nanna så jag kommer upp för att gå till aktiverum imorgon med olivia och köra ett gotte pass, ah vad jag längtar, träning är fan ta mig det bästa som finns!

soo looong fuckeers.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0