BIG BAD WOLF

Dagen har bestått av cv skrivande, mat och musik. Den enda jag gjort idag är att ha suttit vid en dataskärm. Men det är endån söndag och imorgon börjar jobbsökandet på allvar samt en trip till en närliggande stad där vi ska fixa skattekort/bankkort m.m
So far so good typ. Jag känner mig dock instängd, från att ha varit uubersocial, varit ute hela tiden träffat folk så har jag istället blivit isolerad i denna lilla stuga. Å andra sidan med ett gott sällskap. Längtar tills jag kan jobba ihjäl mig, minst 220 timmar i månaden. Fan vad jag har saknat och jobba alltså!
Sen så saknar jag också alla vänner där hemma mamma cindy christer och min lilla pälsboll!
Men skit i det, detta blir bra. Tänker bara på alla resor och grejer ja ska göra efter Norge maaaa gaaaaad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0