how soon is now

Vet inte varför jag skriver här men på sätt och vis tycker jag det är skoj? Ska kanske skaffa en lösenordskyddad blogg men hur fan gör man det? Vill skriva såå mycket men som jag dock inte vill att alla ska kunna läsa haha! Vill typ skriva till mig själv, schizofrenen i mig. Jag skämtar inte om att jag har två personligheter.. fan vad jobbigt.

just nu: Skola
Senare: Plugg
Ikväll: Träning, spinning och gym

haha ska bli så kul att spinna med modern min ikväll, kvinnan har inte tränat på typ 20 år så det ska bli kul och se hur hon ska klara ett pass. Oh vad jag är hemsk haha! Kollar resor nu till maj månad, fyfan vad skönt det ska bli att åka iväg lite iaf innan sommaren, innan mitt hektiska schema börjar. Last summer in Sweden, håll ut då!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0