2140

Så nu är jag klar med plugget för idag! Vid halv fem tiden joggade jag hem till matilda, vi tränade lite på dansen and so on. Därefter joggade jag hem igen, mycket duktigt! Har duschat och käkat precis, håller på med en liten hemma kur som jag tänkte tipsa om som man kan göra om man har lite kvislor eller finnar ( i mitt fall har jag små irriterande kvislor i pannan, U ALL SHALL DIE!)

1.  Krossa två värktabletter med acetytsalicylsyra, typ Treo, i en skål.
Syran i tabletterna torkar ut finnen och minskar då inflammationen.

2. Blanda pulvert med ett par droppar vatten, tillsätt en tesked honung
i skålen och blanda!

3. Dutta lite smått på områden där vi har kvislor/ngn finne. Låt
det verka i tio minuter och skölj sedan av med kallt vatten.
________________

Så nu är det dax för mig att skölja av sedan blir det att gå och lägga sig så smått :)
Hörs 2morrow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0